کد خبر 11063
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

تبعات افزایش هیجانی قیمت دلار به بازار آهن رسید / هیجانی خرید نکنید!

تبعات افزایش هیجانی قیمت دلار به بازار آهن رسید / هیجانی خرید نکنید!

به دنبال انتشار خبر سانحه بالگرد رئیس دولت، قیمت ارز و دلار به صورت هیجانی رشد کرد و حالا برخی از مبادی فروش آهن آلات با افزایش برخی مقاطع به این هیجان دامن می‌زنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ سقوط بالگرد حامل شهید سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراهش در ظهر روز گذشته، سبب شد تا دلار در کانال های تلگرامی به سرعت زیادی تغییر نرخ دهد تا جاییکه پیش از اعلام این خبر، دلار بازار آزاد حدود 57،900 تا 58،100 مبادله می‌شد اما از زمان اعلام سقوط بالگرد در کمتر از سه ساعت، قیمت دلار به کانال 60 هزار تومان رسید. 

هیجانات ارزی ناشی از این حادثه به بازار آهن هم سرایت کرده است به طوریکه قیمت انواع مقاطع فولادی به ویژه در ورق افزایش چشمگیری نسبت به روز گذشته داشته است. 

بسیاری از فعالان بازار ارز عقیده دارند که این افزایش نرخ هیجانی بوده و ثبات ندارد. به گفته متخصصان، به احتمال زیاد قیمت دلار با همان سرعتی که رشد کرده، دچار تغییر خواهد شد.

بسیاری از کارشناسان بازار ارز هشدار می‌دهند که مردم در این شرایط اقدام به خرید نکرده و تصمیمات جدی نسبت به خرید و فروش ارز اتخاذ نکنند، چراکه بازار در این شرایط بی ثبات و هیجانی است.

بیشتر بخوانید:

سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رییس‌جمهور/ نهادهای امنیتی در کمین دلالان ارز

انتهای پیام/ م

کد خبر 11063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =